Post by braciltracimhos on Feb 10, 2022 2:00:08 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Goat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Goat Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Goat Simulator 2022 version ▞▞▞
Dette er det beste spillet jeg har spilt, jeg har lastet det ned så mange ganger, men det blir kjedelig for meg å fortsette med det hele tiden, og vær så snill å legg til flere kart, jeg gleder meg til de kommende oppdateringene dine, så vær så snill å legg til det jeg setter
Flott app, men jeg kjøpte den "humane geiten" med geitebukkene mine, og jeg kan ikke bruke den! Hva har skjedd?
Dette er det beste spillet i verden du kan få flere geiter og verden
Flott spill, men det er noen utrolig irriterende ting: -det er nesten umulig å få djevelskinn. -Å få en gratis prøveversjon av kart varer i 3 minutter, og du må se en annonse hvert 10. sekund for å få den fullt ut. -penger er vanskelig å få uten å betale. Fiks disse og jeg kan 🌟🌟🌟🌟🌟
Dette er et fantastisk spill, jeg vil aldri slette det. Det eneste er at geitetrofeene er for vanskelige å finne
Spill det, det har gått gøy
Det er veldig kult, men noen ganger er det litt skummelt, for når jeg gikk gikk en NPC med røde øyne, og det er skummelt, så jeg har ikke spilt på 1 år, men når jeg logger tilbake på alle NPC-ene der røde øyne
Ikke skal lyve dette er et fantastisk og så morsomt spill, men det det ødelegger er mikrotransaksjonene du må betale for å komme til andre kart, og det koster mer enn spillet faktisk kostet da du måtte betale for det, spillet er veldig morsomt og fint, men når du gjør alle disse tingene på det eneste kartet du har, blir du lei så du enten avinstallerer spillet eller betaler for andre kart som litt ødelegger det, men det er et fint spill generelt sett
Det er et fantastisk spill, men jeg skulle ønske jeg visste hvor Mcgoat-tokens der YouTube ikke hjelper 🥲 men så langt er spillet utrolig, det er favorittspillet mitt i hele verden 🌍 Jeg elsker spillet 👍👍👍
Dette spillet var bra, men kartet for lite, så jeg ga 2 stjerner.
Fantastiske spillkule evner og andre fantastiske ting!
Er DET morsomt, FORSIDEN JEG ELSKER FUNNY SPILL
Jeg er koblet til internett, men kan ikke bli med, vær så snill
Goat Simulator உருவகப்படுத்துதல் ofe
flott tidsmorder. men vennligst gratis andre geitesimulatorspill også.
Et bra spill, men hvorfor finner du ikke hver eneste geit, hvorfor må du kjøpe dem
Flott spill, men det lar meg ikke spille det. Det står at det ikke er tilgjengelig i ditt land, vennligst fiks dette
Goat Simulator Симуляторы lcss
Hvorfor du må ha tiden jeg ikke liker, er den tiden jeg vil spille uten tid, vær så snill å endre jeg har alle geiter i geitersimulator og andre simulatorgeiter, vær så snill, gjør det gratis alle kan elske det, vær så snill, gjør det min fortid er ikke lenger, vær så snill, gjør det :} Vennen min vil ha alle geitersimulatorer gratis, og vi kan spille. Jeg elsker dette spillet, men ikke med en gang Ok bye update pls pls.
Det er det beste spillet jeg noensinne har møtt, du kan gjøre veldig morsomme ting! Veldig fantastisk jeg elsker det!
WOW! Så eggehuden hvis du får kronen av å avlive en geit hvis du ragdoll og unragdoll, så setter kronen seg fast i LUFTEN
Skyv tilbake på sporet Burde vært mor
Innførte appkjøp som alle plutselig har forsvunnet. Brukte så mye på hver enkelt simulering bare for å miste dem når oppdateringen kom. Da er det ingen registrering i Google-kontoen min over kjøp. Skal spørre det med Google.
sløsing med tid og data. Dette spillet åpner ikke på telefonen min, fortsett alltid å stoppe eller lukkes automatisk. Det har ikke fungert en gang på telefonen min.
Goat Simulator ব্যাজ gikk
Du har ikke alle nivåene du må betale 560, men det er ok
Dette spillet er bra, men den betalte versjonen virker mer interessant enn det jeg så bare prøv det
Det spillet er veldig bra. Men ikke nok til å betale hele tiden. Du kan ikke gjøre mange ting, så 3/5 stjerner
Dette er det beste spillet jeg liker det så mye Ang også det er god grafikk
Irriterende og kjedelig jeg ville ha INGEN annonser og ALLE kartene og ALLE geitene 😡😠😤👿👺 men geiteskrikene er morsomme 🤣
Jeg hadde hver DLC og jeg mistet dem. Jeg begynte å spille igjen jeg spilte og etter to uker har fremgangen min gått tapt igjen
Vennligst fiks spillet det lar meg ikke spille spillet noen ganger sparker det meg tilfeldig ut av spillet, vær så snill å fiks det jeg mener vær så snill å fikse det og gjør det offline takk
Jeg hater det fordi kvaliteten ikke er rist og det er ikke som PC-en 🤨. Men jeg liker det fordi det er morsomt og det ikke er søppel og jeg liker det 👍😁😊
Spillet fungerer ikke
Morsomt spill og det er også morsomt
Så morsomt og fint spill. Og ikke betale for å vinne i det hele tatt
Flott spill, men fungerer bare halvparten av tiden, og sier at det ikke kan nå serveren. Vennligst hjelp!
Oddbods Turbo Run 아케이드 azro
Jeg begynte å stole på de dårlige nyhetene for oppdateringen som er kommentert mange mennesker, SÅ VENNLIGST GI BEDRE LØSNING FOR DETTE SPILLET (legg også til mer interessant oppdatering plz)
Det var morsomt i begynnelsen, men det virket litt skummelt for meg ærlig talt, jeg mener hva kan jeg si, grafikken var perfekt, spillet blir bare litt kjedelig
Veldig veldig morsomt spill og er en god 5-stat😂😂😂
Ikke last ned dette spillet med mindre du forventer å betale for kart
Et veldig fint spill, men kan gjøre all chp fri.
Spillet sparker meg bare ut
Selv det sa offline det er online, og selv jeg har internett mitt på det sa ikke internett
Goat Simulator Kambing Penyelakuan rrit
Legendarisk! Anbefales.
Det er et bra og morsomt spill, men jeg liker det ikke mye fordi den andre versjonen ikke er gratis, men det er et bra spill🙂